A II. világháborút követően Amerikában több más iparág mellett a légi személyszállítás is virágzásnak indult. Az egyre erősödő gazdaság ekkor már ki tudott termelni egy olyan társadalmi réteget, amely megengedhette magának, hogy olykor-olykor repülőre üljön, legyen szó akár üzleti útról vagy távoli nyaralásról. Ez a pár évtized ráadásul egybeesik a marketingszakma egyik aranykorával, hiszen ekkor kezdtek a nagy cégek a reklámok mellett például a visual identity-re és az egységes megjelenésre is költeni. M.C. Huhne hamarosan megjelenő könyve a háborút követő három évtized légitársaságait mutatja be márkaépítési szempontból, ennek apropóján amerikai légitársaságok retro plakátjaiból szemezgetünk. Némely poszter kivitelezése annyira szép, hogy akár ma is használható lenne - talán az egyedüli árulkodó jel, hogy nem szerepel rajtuk se honlapcím, se facebook/twitter/instagram link.
A képek forrása: newrepublic.com, thewellappointedcatwalk.com, dailymail.co.uk.